Folder

Service van Coolblue.

Heb je een mooie aanbieding in onze folder gezien? Gaaf! In onze folder en op onze aanbiedingenpaginakun je alle kortingen zien. Hoe dan ook, als je je product met korting vandaag bestelt, heb je hem morgen al in huis.

- Onze folder kun je ook online bekijken

- Of bekijk de aanbiedingenpagina

Heel soms komt het wel eens voor dat er een prijsverschil is tussen het product op de website en in de folder. Wat dan?

Prijs in de folder is lager dan op de website

Eerlijk is eerlijk: ook wij maken wel eens een foutje. Soms staat er bijvoorbeeld een verkeerde prijs in onze folder. Je ziet bijvoorbeeld een laptop voor € 499,- in de folder, maar op de website moet je er ineens € 549,- voor betalen. Wat nu? Je krijgt hem natuurlijk gewoon voor de prijs waarvoor deze in de folder staat. Neem daarvoor even contact op met onze Klantenservice en we maken het voor je in orde.

Prijs op de website is lager dan in de folder

Is de prijs op de website lager dan in de folder? Ook dat komt wel eens voor, doordat we altijd ons best doen om onze prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. In dat geval geldt natuurlijk dat je 'm gewoon kunt bestellen voor de prijs die op de website staat.

Uitzonderingen in prijsverschil

Natuurlijk geldt dit alles alleen zolang de folder geldig is. Ook vallen overduidelijke fouten niet onder deze regeling. Een televisie van € 1099 krijg je dus niet voor € 10,99, ook niet als we zo dom zijn geweest om dat in de folder te zetten.

Hoe krijg ik prijsverschil terug?

Als de prijs op de website lager is dan op de folder: bestellen maar! Staat er in de folder een lagere prijs? Neem even contact op met onze Klantenservice en we maken het voor je in orde.

Contactopties Bekijk openingstijden

Eerder bekeken door jou